Klacht: ik kan al maanden niet inloggen

op 27 augustus 2016 over Overheid-Overig in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Als ik probeer in te loggen krijg ik al lange tijd steeds deze melding:

Onze excuses!

Door een storing werkt uw persoonlijke Mijn ABP omgeving nu niet. Wij zijn hard aan het werk en proberen dit probleem zo snel mogelijk op te lossen voor u.

Gewenste Oplossing:

Als ik weer kan inloggen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Overheid-Overig

Bericht van ABP

10 maanden geleden - Beste meneer of mevrouw, Helaas kunnen wij deze klacht niet in behandeling nemen. Indien je wenst dat ABP deze klacht in behandeling neemt, wil ik vragen de klacht te melden op http://www.klacht.nl/abp/ Met vriendelijke groet, Cindy - Webcare Team ABP

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Overheid-Overig nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door demon007