Klacht: Ik heb nooit een “prettig telefoongesprek”gevoerd noch een bestelling geplaatst voror een welkomstpakket.

op 21 februari 2018 over Editions Atlas in de categorie Algemeen

Ontving een bevestigingsbrief op 17 februari 2018 voor een bestelling voor speelkaarten. Er werd gerefereerd aan een prettig telefoongesprek. Dat is nooit gevoerd, noch door mijzelf noch door mijn vrouw. KInderen wonen er niet op dit adres.. Op de brief staat “u kunt op elk gewenst moment de verzameling schriftelijk of telefonisch opzeggen”.Telefonisch opzeggen, lukt niet, de telefoon wordt niet opgenomen en een emailadres ontbreekt. Voor een gratis opzegmailtje dat op internet wordt getoond moeten verzendkosten worden betaald!!!!

Ik eis dat de "bestelling" onmiddellijk wordt geannuleerd en wil in de toekomst verschoond blijven van welk kontakt dan ook!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Editions Atlas

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Editions Atlas nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Savalle