Klacht: ik heb mijn abbelemend verlenkt van AVG pc tuneup en AVG protection maar doen het niet

op 01 juli 2016 over AVG Nederland in de categorie Software

Geachte Heer / Mevr.

ik heb een vraag wanneer kom mijn pc weer goed

want ik heb 2 programma’s verlenkt maar zcht noch stees dat ik moet betalen daar om kan ik mijn pc niet opschoonen nu is mijn vraag kan u dat weer goed maken

dit zijn de FACTUUR nummers van de genen die niet doen

Protection 702-0154030 en pc Tuneup 702-0154022 deze 2 zijn verlenkt en betaald maar deze 2 programma’s zeggen dat ik moet betalen en dat vind ik vreemd hoe kan dat ik ben al een maand mee bezich of het inorde kan gemaakt worden maar op hede noch geen reachtie ik verschillende keren gebeld en mailen gestuurt die zijn tenslotten naar ict gestuurt ik voel bedrogen daar ik zo veel heb moeten betalen waar ik op heden noch niets mee kan doen ik hoop dat het nu goed komt

ik ben tevreden dat alles in orde is dat ik weer noor maal mijn pc kan gebruiken en weer kan opschonen dat drze 2 programma's weer geactiveerd is dat pas ben ik tevreden

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVG Nederland

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVG Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Janneman62