Klacht: Ík heb een proefabonnement op het AD afgesloten. 8 weken alleen digitaal

op 07 juli 2021 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Ík heb een proefabonnement op AD afgesloten. Alleen digitaal.8 werken voor 4 euro.
Vanmorgen echter, lag er een krant op de mat.

Gisteravond werd ik

Ík heb een proefabonnement afgesloten op het AD, alleen de digitale versie. Duur 8 weken voor 4 euro.
Vanmorgen echter lag de krant op de mat.
Gisteravond werd ik door jullie gebeld om de naw gegevens te controleren.
Jullie hebben een ander telefoonnummer.
Dit omdat ik linkszijdig verlamd ben.
De dame waarmee Ik sprak, bevestigde mij in dat gesprek dat ik inderdaad 8 weken de digitale krant kon lezen op 5 apparaten en dat dit vanzelf zou stoppen voor de prijs van 4 euro.
Ík heb vanmorgen weer gebeld en toen werd me verteld dat ik een abonnement heb voor 4 weken zowel digitaal als de papieren versie.
Ik wil sowieso de papieren versie niet want die gaat ongelezen bij het oud papier en dat vind ik zonde.
Ik voel me niet echt prettig om deze gang van zaken.
Ík zou dus graag zien dat in ieder geval de papieren versie stopt.
Verder vind ik dat u de aanbieding moet verwijderen. Ze zeiden dat ze die niet konden vinden, maar je vindt em gewoon als je proefabonnement digitale versie Ad 8 weken googelt.
Maar goed. Ík heb dus gêên goede ervaring met uw krant.
Gaarne verneem ik uw mening over deze kwestie.
Met vriendelijke groet, Jacqueline Vos

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koen1998