Klacht: Ik heb dubbel betaald.

op 06 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

Ik heb twee het zelfde bedrag betaalt voor ik er erg in had.

Ik wil graag 38,85 betaalingskenmerk 49167128224 teruggestord zien
Ik wil graag 44,70 betaalingskenmerk 09167128250
deze twee bedragen wil ik graag teruggestord hebben

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 06 juli 2012 om 14:02 geantwoord

Beste fredvanmannet,

ik begrijp uit uw bericht dat u te veel betaald heeft en dit graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en ben verheugd u te kunnen melden dat ik een dubbele betaling van 38,85 Euro en een betaling van 44,70 Euro voor een extra optie Premium & Control voor u heb kunnen annuleren. U zult beide bedragen binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd zien.

Uw huidige Full Membership bedraagt 3 maanden en loopt nog tot 27-09-2012 en zal hierna eindigen.

Wanneer u een betaling doet via de website worden uw betalingsgegevens opgeslagen door ons One Click Pay systeem. Dit systeem slaat uw betalingsgegevens op voor toekomstige aankopen, waardoor u deze niet opnieuw hoeft in te voeren. Zo kunt u gemakkelijk opnieuw een betaling doen wanneer u dit wenst. Nadat u een betaling gedaan heeft, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Ik wil u adviseren om zorgvuldig en waakzaam met betalingen op de website om te gaan, om zo onbedoelde aankopen in de toekomst te voorkomen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact opnemen met het Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Christine

Meetic Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Meetic.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fredvanmannet