Klacht: Ik heb dubbel betaald.

op 06 juli 2012 over Meetic.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb twee het zelfde bedrag betaalt voor ik er erg in had.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag 38,85 betaalingskenmerk 49167128224 teruggestord zien
Ik wil graag 44,70 betaalingskenmerk 09167128250
deze twee bedragen wil ik graag teruggestord hebben

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Meetic.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Meetic.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Meetic.nl

Heeft op 06 juli 2012 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste fredvanmannet,

ik begrijp uit uw bericht dat u te veel betaald heeft en dit graag gerestitueerd wilt zien.

Ik heb uw gegevens met betrekking tot uw profiel voor u nagekeken en ben verheugd u te kunnen melden dat ik een dubbele betaling van 38,85 Euro en een betaling van 44,70 Euro voor een extra optie Premium & Control voor u heb kunnen annuleren. U zult beide bedragen binnen 4 tot 8 weken op uw rekening gerestitueerd zien.

Uw huidige Full Membership bedraagt 3 maanden en loopt nog tot 27-09-2012 en zal hierna eindigen.

Wanneer u een betaling doet via de website worden uw betalingsgegevens opgeslagen door ons One Click Pay systeem. Dit systeem slaat uw betalingsgegevens op voor toekomstige aankopen, waardoor u deze niet opnieuw hoeft in te voeren. Zo kunt u gemakkelijk opnieuw een betaling doen wanneer u dit wenst. Nadat u een betaling gedaan heeft, ontvangt u een bevestiging per e-mail.

Ik wil u adviseren om zorgvuldig en waakzaam met betalingen op de website om te gaan, om zo onbedoelde aankopen in de toekomst te voorkomen.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog andere vragen en of opmerkingen heeft, kunt u altijd contact opnemen met het Customer Care Team via de "Help" link onderaan de website. Hier klikt u op een willekeurige categorie en vervolgens op een willekeurige vraag. Wanneer u dan naar beneden scrolt kunt u op de link "Stel een vraag" klikken. Vervolgens kiest u een categorie waar uw vraag betrekking op heeft en schrijft u uw bericht en klikt op "Bevestigen". Op de volgende pagina klikt u op de knop "Ja" om uw bericht naar ons te verzenden. Wanneer u bent ingelogd op uw profiel ontvangt u hier een bevestiging van. U zult binnen 48 uur een antwoord ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Christine

Meetic Team

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Meetic.nl beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door fredvanmannet