Klacht: Ik heb betaald maar niets ontvangen

op 19 juli 2016 over Lexa.nl in de categorie Datingsites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een premium membership afgesloten bij Lexa.nl voor 6 maanden. Voor iedere maand is er 9,99 x 6 afgeschreven. Dus een bedrag van 59,94.
Na de betaling via Ideal zou alle mogelijkheden voor een premium member beschikbaar moeten zijn.
Helaas blijf ik aanlopen tegen de knop die beschrijft dat ik eerst Premium Member moet worden…
Dus ik heb wel betaald, maar niets ontvangen

Gewenste Oplossing:

Ik heb mij vanmiddag pas ingeschreven, dus nog weinig ervaring...
Maar het lijkt mij een heel serieuze site...

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lexa.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lexa.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patje2