Klacht: Ik had een little people Fischer privé loopfietsje gekocht, er zal een slinger in het voorwiel. Dus gebeld. Zie onder.

stijn2016 op 22 september 2021 over Toy Champ in de categorie Speelgoedwinkels - Ketens

Ik heb op 31augustus gebeld met medewerker van toychamp Groningen. Uitgelegd van die slinger in het voorwiel. Hij zei dat ik mijn geld terug zou krijgen. Het fietsje was aan een nichtje in Bleiswijk gegeven. Dus moest het nog ophalen. Toen ik 12 september in de winkel kwam Zei de bedrijfsleider dat ik mijn geld niet zou terug krijgen. Ik zei ik heb met uw personeelslid gebeld en dat hij mij had toegezegd dat ik mijn geld zou terugkrijgen. Bedrijfsleider zei dat doen we niet. U kunt een tegoedbon krijgen of het loopfietsje wordt gerepareerd. Ik zei daar ben ik het niet mee eens en zei u niets ervoor staan wat uw personeel heeft toegezegd. Hij zie ik ben de baas ik beslis. Nog steeds over en weer hetzelfde gesprek. Uiteindelijk belde hij de regiomanager. Hij stond even verderop en ik kon het hele gesprek horen. Hij heeft dus niet tegen de manager gezegd dat personeelslid mij had toegezegd dat ik mijn geld terug zou krijgen. Anders was het vast anders beslist. Hij kwam terug en zei nee alleen een tegoedbon of reparatie. Ik zei u heeft niet tegen de manager gezegd dat mij heeft toegezegd dat ik mijn geld terug krijg. Hij zie niks. Nog steeds discussie over en weer. Uiteindelijk heeft hij nog gebeld over de garantie van het fietsje. Alleen reparatie. Weer zei hij niks over toezegging door personeelslid. Ik zei doe mij dan maar een tegoedbon. Hij zei nee dat kan nu ook niet meer,
Wat? Ik zei u heeft mij dat net toegezegd. Nee dat was nu ook niet meer mogelijk. Ik zei ik ga hier niet mee akkoord. U zegt nu weer iets anders. Hoezo. Hij lachte wat. Ik zei er valt niks te lachen. Hij zei reparatie of niks. Ik zei ik wil een klacht indienen. Hij wou mij niet de naam van zijn regiomanager geven en ook niet zijn eigen naam ivm privacy. Bijzonder want op de kassabon staat met wie je hebt afgerekend. Hij gaf mij het nummer van de klantenservice die in België zit. Ik zei ik vind dit een waardeloze service en oplossing, ik blijf hier totdat er een goede oplossing is geregeld. Hij zei prima maar ik ga weer aan mijn werk fijne dag. Ik zei ik ga nu onmiddellijk een klacht indienen. Echt de service van het andere personeel was bij aankoop zo goed. Geholpen door R. Die kunnen ze beter bedrijfsleider maken. Ik ben zwaar teleurgesteld had er een goed gevoel bij. Prachtige speelgoedwinkel. Echt ik geloof gewoon niet wat er is gebeurd. Zo ben ik nog nooit behandeld.
Ik wil dat er een andere oplossing komt. Wat moet ik met dat fietsje.
Een klacht indienen is niks voor mij maar ik voel me zwaar beledigd en onheus behandeld.

Ik verwacht dat ze kontakt opnemen met mij en dat er een oplossing komt die mij ook tevredensteld.
Verder verwacht ik tenminste een excuus.
Ik vind dit echt niet kunnen.
Ik snap dat dit 1 persoon is die dit heeft veroorzaakt dus het zal mij er niet van weerhouden om terug in de winkel te komen.
Maar echt ik ben echt teleurgesteld in de bedrijfsleider.
Het is en blijft een mooie speelgoedwinkel.
En over het andere personeel ben ik zeer tevreden.
Maar dit is wel een domper.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Toy Champ nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door stijn2016