Klacht: Ik had de schoonmaakkosten betaald en alsnog moest ik schoonmaken!

op 08 mei 2013 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Ik heb mijn verblijf online geboekt en plus een bedrag van €53 voor de schoonmaak betaald aan de camping Oostappen Vakantiepark Hengelhoef.
Ik kreeg van de camping een pakketje: een sponsje en schoonmaak doekje en een Roode zak en een briefje met een aantal punten voor het huisje te verlaten:
* Alle beddenovertrekken voor 6 personen eraf halen.
* De koelkast leeg maken en SCHOONMAKEN.
* Alle borden wassen EN opbergen op juiste plek.
* De afval opruimen en naar milieu-eiland brengen.
* bedden op maken.
* Huis netjes achter laten.

Kortom ik was om 8.00 uur wakker en kinderen wakker gemaakt om deze klusjes te doen, zodat ik om 10.00 klaar was hiermee en de sleutel aan de receptie te geven.

Hiervoor heb ik een bedrag van € 53 betaald, waarom moet ik de klusjes tijdens mijn vakantie doen?
Ik was heel moe en had ik ook geen tijd om ontbijt voor mijn kinderen klaar te maken.

Ik geef aan dat dit belachelijk is en het is niet goed geregeld binnen de camping.

De receptioniste geeft aan dat ik gelijk heb en als ik de schoonmaak kosten betaald heb, moest ik dat niet doen!!
ze bied haar excuus daarvoor aan, maar daar verdien ik niks mee!!

Ik heb het huisje zelf schoongemaakt zoals in het briefje vermeld was, daarom wil ik graag mijn geld van 53 euro u terug krijgen.

voor dat ik ga afsluiten wil ik jullie ook bedanken voor deze mooie kindvriendelijke camping. Wij hebben echt van genoten. Alles was mooi maar dat was onze enige klacht waar ik nog aan denk.

Met vriendelijk groeten familie Arsenjan.

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shnureek Arsenjan