Klacht: Ik gebruik twoo niet meer en kan niet afmelden wil abonnement opzeggen voorgoed

op 13 september 2017 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 14 september 2017 om 22:23 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedenavond,

Dank je wel voor je bericht. Ik merk in ons systeem dat je je abonnement afsloot via de iTunes Appstore. Apple laat ons echter niet toe om hierin wijzigingen aan te brengen, en ik moet je daarom even vragen om dit zelf even te wijzigen. Ik geef je hieronder alvast de instructies mee.

- Open even de iTunes appstore op je toestel
- Scroll naar beneden, en selecteer \"Mijn Apple ID\"
- Je krijgt nu een pop-up menu te zien, ga naar \"Beheer mijn abonnementen\"
- Hier kan je nu Twoo selecteren, en je abonnement stopzetten.

Bij verdere vragen kan je ons contacteren via info-nl@twoo.com Fijne avond verder!

Alle klachten die gemeld zijn door Belleje