Klacht: ik blijf maar betalen

op 06 juni 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb mij op 9 mei uitgeschreven en ben toen geholpen door Naomi .. in begin April heb ik ook al een mail gestuurd met de vraag of zij mij per direct kon uitschrijven.
ze heeft dit nooit per mail bevestigd.
Gelukkig heb ik de mail van 9 Mei 2016 bewaart. ze gaf aan dat ik nog 1 factuur moest betalen.
dit heb ik gedaan.
Nu krijg ik vandaag weer een mail binnen dat ik voor een andere factuur die reeds voldaan is moet betalen.
IK STAP NAAR DE POLITIE en ik doe aangifte voor oplichting.

Gewenste Oplossing:

wanneer ik geen onterechte facturen meer krijg.
ik ga aangifte doen ik ben het zat.

Bericht van Huurwoningen.nl

1 jaar geleden - Geachte heer/mevrouw, Wij hebben uw account uitgeschreven op 09-05-2016. U heeft 2 incasso's teruggeboekt toen uw account actief was. De incasso van maart en april. U dient deze beide betalingen naar ons over te maken. De betalingsverplichting blijft van kracht tot uw uitschrijf datum. Toen u telefonisch contact met ons had, konden wij niet nog niet terugzien dat u de incasso van april ook heeft terug laten boeken. Hier hebben wij halverwege mei bericht van mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Klantenservice Huurwoningen.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 06 juli 2016 om 10:53 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

De klachten die worden ingediend handelen wij intern af. Wij kunnen alle gegevens betreffende uw account per e-mail toezenden, ook kunnen wij dan uitleg geven over de factuur die u heeft ontvangen. Wij plaatsen deze gegevens uit privacyoverwegingen niet online. Wij verzoeken u uw klacht in te dienen op onze website zodat dit bij de juiste afdeling terecht komt.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door eenzeerbozeklant