Klacht: ik blijf brieven ontvangen voor iemand anders

op 19 mei 2021 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Ik ontvang vandaag de 3e brief op mijn adres, maar geadresseerd aan een mevrouw die ik niet ken. Ik ben de eerste bewoner van dit huis (nieuwbouw) en in de hele buurt woont niemand die de naam heeft die op de brief staat.
Bij de eerste twee brieven heb ik netjes een mail aan GGN gestuurd met het verzoek de gegevens in hun systeem te controleren (er staat duidelijk het verkeerde adres in), maar ik ontvang hier geen enkele reactie op.
Kijkend naar de 3e brief die inmiddels op de deurmat ploft kan ik concluderen dat ze er ook niets mee gedaan hebben. Aangezien ik niet de mevrouw in kwestie ben en bij mijn weten ook nergens schulden heb voel ik niet de behoefte hier heel actief achteraan te gaan.
Maar ik wil uiteraard ook niet dat er volgende week een deurwaarder voor mijn deur staat waar ik een discussie mee aan moet gaan.

ik wens geen brieven te ontvangen die niet voor mij bestemd zijn, graag dit wijzigen in het systeem.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 03 juni 2021 om 08:16 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Wat vervelend om te horen dat u steeds post ontvang die niet voor u bestemd is. Wij hebben dit voor u aangepast in ons systeem.

In verband met de Algemene Verordening Persoonsgegevens (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

GGN

Alle klachten die gemeld zijn door durpee