Klacht: Ik betaal al een jaar lang maandelijks €19,95

op 30 augustus 2016 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

ik betaal nu al een jaar lang maandelijks voor deze site. Het was gratis registreren . Stom natuurlijk want ze vragen wel naar je rekening nr. Ik heb echter nooit een mail o.i.d. van ze gehad, anders had ik het wel eerder ontdekt.De laatste betaling heb ik kunnen storneren.Ze zijn telefonisch niet bereikbaar en je hoort steeds een bandje waarvoor je ook elke keer 1 euro betaald. Wie kan dit bedrijf stoppen!!??

Als ik mijn geld wat ik betaald heb, terug krijg

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 02 september 2016 om 14:06 geantwoord

Geachte heer/mevrouw Smedes,

Via het opgegeven e-mailadres kan ik helaas geen account terugvinden. Hierdoor kan ik er ook niet dieper voor u induiken.

Kunt u een mail naar info@huurwoningen.nl sturen? Onze klantenservice zal het voor u oppakken en uitzoeken welk account er gekoppeld is en dit account uitschrijven.

Overigens kunt u dit zelf ook. Als u inlogt op Huurwoningen.nl en u gaat naar MijnHuurwoningen.nl ziet u aan de linkerkant uw account. Daaronder vindt u een knop met uitschrijven.

Ashley Zuijdendorp

Alle klachten die gemeld zijn door Smedw