Klacht: Ik ben per post benaderd door Lindorff over een betalingsverplichting

op 27 augustus 2017 over Lindorff in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 2 dossier openstaan

Ik ben per post benaderd door Lindorff over een betalingsverplichting ik niet zou zijn nagekomen en dat ik voor alnsog de betaling moest voldoen voor 31,08

maar dat is zeer vreemd

want op 22.08 heb ik een betalingregeling via mijn lindorff 24 aangevraagd en dat was akkoord

in het bevestiging die ik van lindorff heeft ontvangen staat het volgende in Geachte heer, mevrouw,

Op 22 augustus 2017 heeft u via Lindorff24 een betalingsregeling aangevraagd. Wij gaan akkoord met uw voorstel om het openstaande saldo € 339,23 af te lossen in maandelijkse termijnen. Hieronder vindt u een overzicht van de gemaakte afspraak:

Openstaand saldo : € 339,23
Termijnbedrag : € 50,00
Vervaldatum eerste termijn : 05 oktober 2017
Betaalwijze : Acceptgiro

afgelopen zaterdag krijg ik een brief dat jullie niet akkoord zijn gegaan
sorry maar dat vind ik dus heel bizar
want op 22 augustus kreeg ik van lindorff een bevestiging met de betalingregeling per mail

en via mijn lindorff 24 staat ook de duidelijk de betalingregeling van 50euro

dit staat er vermeld als ik inlogt via mijn lindorff 24

Aanmaak datum 22.08.2017Lindorff B.V. Inzake Klarna AB
Laatste betaaldatum –
Volgende betaaldatum 05-10-2017
Volgende termijnbedrag 50,00 EUR
Betaalmethode Acceptgiro
Frequentie Maandelijks
Vervaldatum StatusBedrag
05-10-2017 Open50,00 EUR
05-11-2017 Open50,00 EUR
05-12-2017 Open50,00 EUR
05-01-2018 Open50,00 EUR
05-02-2018 Open50,00 EUR
05-03-2018 Open50,00 EUR
05-04-2018 Open50,00 EUR
05-05-2018 Open5,90 EUR

Aanmaakdatum 22-08-2017
Laatste betaaldatum –
Volgende betaaldatum 05-10-2017
Volgende termijnbedrag 50,00 EUR
Betaalmethode Acceptgiro
Frequentie Maandelijks

Vervaldatum StatusBedrag
05-10-2017 Open50,00 EUR
05-11-2017 Open50,00 EUR
05-12-2017 Open50,00 EUR
05-01-2018 Open50,00 EUR
05-02-2018 Open21,96 EUR

ik wil gewoon graag deze betalingregeling behouden van de mail 22.08.2017

ik zal de betalingregeling ook voldoen
start datum 25. september 2017

Gewenste Oplossing:

ik ben pas tevreden als lindorff hier mee alnsog akkoord gaat
en dat ze een bevestiging per mail sturen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lindorff over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lindorff in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lindorff een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lindorff

Heeft op 28 augustus 2017 om 08:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Lindorff heeft meerdere afspraken met u getroffen. Wij constateren dat u de regelingen die met u worden afgesproken niet nakomt. Wij zijn dan ook geen reden om een nieuwe regeling met u te treffen U kunt uw verzoeken indienen via de site indienen. Het verzoek aan u is om uw afspraken na te gaan komen.

Alle klachten die gemeld zijn door tamar 444