Klacht: Ik ben niet tevreden en wil dan ook het abonnement weer opzeggen

op 13 mei 2016 over UwDakgootSchoon in de categorie Schoonmaakbedrijven

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb mijn ???? bij als het wel gebeurd is allemaal.
Mijn man gaat het daarom zelf weer doen.
Daarom zeg ik bij deze mijn abonnement weer op.

Gewenste Oplossing:

Opzegging van abonnement

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar UwDakgootSchoon over deze klacht.

Bericht van UwDakgootSchoon

1 jaar geleden - Jammer dat u het wil opzeggen maar we gaan het verwerken. Mocht u man op een gegeven moment toch niet meer de ladder op willen/durven, dan horen we het graag. Met vriendelijke groet, UwDakgootSchoon.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door UwDakgootSchoon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat UwDakgootSchoon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UwDakgootSchoon

Heeft op 09 augustus 2016 om 11:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Jammer, dat u wil opzeggen.
U kunt dit doen via de website:
https://www.uwdakgootschoon.nl/contact/
Mocht u nog vragen hebben kunt u ook altijd bellen met:
0800 88 222 88

UwDakgootSchoon.nl is gespecialiseerd in het professioneel reinigen van dakgoten voor particulieren. Wij reinigen uw dakgoten professioneel door eerst de goten handmatig leeg te halen en daarna met industriële stofzuigers ook het restmateriaal te verwijderen.

Alle klachten die gemeld zijn door G. Wessels