Klacht: Ik ben het beu

op 01 december 2016 over twoo.com in de categorie Websites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over twoo.com nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

Bericht van twoo.com

1 jaar geleden - Goedenavond, Bedankt voor je bericht en je aankoop. Ik zie dat je op 01/12/2016 Premium aankocht en dat deze gisteren, 4/12/2016, verlengd werd. Kan je de Premium-voordelen inmiddels merken op je account alsjeblieft? Alvast dank voor je terugkoppeling!

Alle klachten die gemeld zijn door Rikkkkkknn