Klacht: Ik ben een hoop geld kwijt…maar vele frustratie’s rijker!

op 09 april 2013 over Oostappen Vakantieparken in de categorie Vakantieparken

Op 12-03-2013 heb ik op vakantieveilingen geboden op een accommodatie op camping de berckt in Limburg.

Onder reservingsnummer:

Vakantieveilingen De Berckt (NL) 11513000647‏
Ik heb hier 70,- op geboden en was helemaal blij om te zien dat ik hem gewonnen had!

Ik heb meteen mijn vriendinnen opgebeld en gevraagd of zij ook zin hadden om een lang weekend pasen mee te gaan met de kinderen.

Wij waren in totaal met 3 volwassenen en 5 kleine kinderen van 4, 5 en 6 jaar.

De toon was al gezet bij aankomst,er was een balie bezetting van 2 onervaren mede werkers.Die alle nieuwe bezoekers moesten verwelkomen,uiteraard werden wij verast met een lange wachttijd voor de sleutel van ons huisje.

Eenmaal in onze maasdal comforthome van 6-8 personen bleek deze niet of nauwelijks te zijn schoongemaakt. Zo stond er een koffiepot met oude,koude koffie ons te wachten wat dus zeer waarschijnlijk gewoon van de vorige “bewoners” is geweest.

Overal lag er stof en spinnenwebben, en dat terwijl er drie astma patiënten bij waren!

We hadden een kapotte broodplank en een laken met schimmel erop en ook dit moesten wij maar zelf gaan regelen.

Verder kwam mijn jongste dochter (5 jaar) met een condoom aanzetten met de vraag wat dit was?!!

Ook de kinderanimatie was letterlijk om te janken…onze kinderen vonden het niet leuk terwijl ze op andere vakantie’s de eerste zijn die mee doen!

Op de vraag aan personeel achter de bar wat hier na kwam omdat onze kinderen het niet leuk vonden en graag wilden dansen kregen we eerst als antwoord; ik zou het niet weten moet je maar even aan iemand anders vragen…vervolgens de manager aangesproken en kregen van hem een antwoord dat er “iets” met dansen kwam maar dat hij niet precies wist wat en dat het nu voor de kinderen was en dat we maar eerder hadden moeten komen.

Waar de kinderanimatie gegeven werd was nogal klein en mensen zaten daar ook te eten, je kon je kont niet keren…

We zijn daarna met een onbevredigd gevoel terug gegaan naar de “comfort” home.

Die was tevens niet warm te krijgen!!

Daarop kregen we van een personeelslid te horen dat we de gaspitten vol aan moesten zetten?!!

We hebben notabene 5 kleine kinderen bij ons!!

We zaten de hele dag en nacht allemaal met dekens,sjaals, mutsen op…dit hadden wij ons toch heel anders voorgesteld…

De bedden waren zeer klein en de kleinste volwassen onder ons is maar 1.58!

Onze buren die ook op dezelfde dag waren aangekomen zijn óók s’ochtends van ellende vertrokken.

Tot overmaat van ramp kregen we van dezelfde buren te horen dat het zwembad onwijs koud was omdat de waterleidingen gesprongen waren…(achteraf bleek dit al twee weken eerder gebeurd te zijn en wij totaal niet op de hoogte zijn gebracht)

Wij naar het zwembad toe, hadden ze een briefje opgeplakt met de tekst “Als uw kind blauwe lippen krijgt meteen uit het water halen” Ik vind dit echt te belachelijk voor woorden!

U begrijpt dat na het vragen aan mensen die in het zwembad waren, en zeiden dat het inderdaad heel koud was wij de gok niet durfde te nemen om nog meer teleurstellingen te krijgen.

Wij waren al met al behoorlijk klaar met dit weekend,de camping én het personeel wat je zeer onbeschoft behandeld.

Wij zijn zwaar teleurgesteld omdat we dit alles juist vóór de kinderen hebben geboekt…de kinderen verdrietig en alsnog verplicht thuis zitten omdat het op de camping echt niet te doen was…

Ik had op zijn minst verwacht dat het management dit die al 2 weken langer van dit probleem op de hoogte waren,het bij aankomst had kunnen vermelden aan ons.

Dit heeft ons 75,- aan vakantieveilingen plus 173,60 aan camping de burckt in Limburg gekost.

In totaal dus 248,60.

Ik hoop echt dat hier iets mee gedaan word.

De beoordelingen op internet liegen er niet om en helaas hebben wij dit achteraf geconstateerd…

Ook hebben wij vernomen dat de beruchte camping bij red mijn vakantie van Alberto Stegeman is geweest.

M'n geld terug en erkenning dat zij fout zaten.

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantieparken

7 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantieparken nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pvanderwaarde