Klacht: iemand heeft een abonnement afgeslotem op mijn naam

op 17 juni 2017 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Iemand heeft mijn gegevens doorgegeven op 17 juni op de Loper in Vlaardngen voor een abonnement voor elke zaterdag voor 18 euro per maand zonder mijn toestemming.
Omdat ik weinig thuis ben wil ik helemaal geen krant.
De man die mijn gegevens heeft beweert dat ik een tas heb gekregen met spullen maar die heb ik dus helemaal niet.Hij wil mij toch een rekening sturen van deze tas. Hoe lossen we dit op.
Kunt u hiermij op de hoogte stellen zodat ik de rekening niet krijg.
De man heb ik alleen een voornaam Joep.
Ik denk een student.

Kunt u mij bellen of mailen zodat het abonnement wordt geannuleerd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 19 juni 2017 om 11:21 geantwoord

Geachte mevrouw Brouwer,

Bedankt voor uw bericht waarin u aangeeft dat iemand op uw naam een abonnement heeft afgesloten.

Ik kan me voorstellen dat dit erg vervelend voor u is en u zich ervan wilt verzekeren dat het abonnement niet wordt ingevoerd. Ook geeft u aan dat de acquisiteur een tas met cadeaus terug wil die u niet ontvangen heeft.

Wij hebben vandaag telefonisch contact gehad en zijn overeen gekomen dat, mocht u de krant toch ontvangen, u het abonnement binnen twee weken kostenloos kunt annuleren.

Wij nemen contact op met de desbetreffende acquisiteur om hem te laten weten dat u de tas niet heeft en dus ook niet kunt teruggeven.

Hartelijke groet,
MvS Webcare Team