Klacht: Iemand anders krijgt al van whatsapp berichten binnen!

op 27 augustus 2017 over Whatsapp in de categorie Apps (mobiele applicaties)

Hallo WhatsApp bedrijf,

Mijn naam is demi van der logt en ik had drie jaar geleden een abonnement afgesloten bij KPN toen kreeg ik een toestel met dit nummer 0651608898.
Ik had een abonnement voor 2 jaar, dus op een gegeven moment was dat nummer afgesloten en kon ik niet meer bellen maar ik zette er toen beltegoed op en WhatsAppen kon ik wel nog.
Na een jaar zag de mobiel die ik had van kpn er niet meer uit de Samsung galaxi s4 mini en besloot ik om een andere telefoon te kopen met een abonnement van Ben.
Ik heb nu sinds 3 maanden een abonnement bij Ben.
Samen met wat familie zitten wij in een groepsapp gesprek.
En daar zat nog mijn oude nummer ook bij.
Maanden was er niks aan de hand tot vandaag 26 augustus 2017 zagen wij dat de profiel foto veranderd was en dat er iemand actief is op mijn oude nummer.
Dus ik ging mijn oude mobiel opladen om te kijken wat er aan de hand was zag ik dat die gene die nu op dat nummer zit ook op mijn account zit van whatsapp.
Mijn vriend ging haar berichten sturen met de vraag hoe ze aan dit nummer kwam.
En ze zei dat ze dit nummer 0651608898 van Kpn heeft gekregen en dat ze daar een abonnement heeft afgesloten.
En dat ze al mijn contacten heeft en ze heeft al mijn foto’s.
Ik kende haar niet maar ze wist alles over mij ze vertelde over Robin en Tim en zo heten mijn gezin.
Dus ik vind het nu een heel eng idee dat iemand die ik niet ken al mijn foto’s en informatie heeft.
Er zaten ook privé foto’s tussen zoals foto’s van mijn overleden vader.
Ik vind dit privacy schending en ik visnet dit niet kunnen.
Ik kan er mee leven dat kpn dat nummer aan iemand anders heeft gegeven maar dat zei ook in mijn whatsapp kan is jullie fout.
En nadat wij dat meisje hadden bericht belde haar vader boos mijn vriend op met een privé nummer.
En hij zei dat we haar met rust moesten laten en als we dat niet doen dat hij ons komt opzoeken en wij vroegen normaal om niks raars te doen met mijn foto’s en hij zei dood leuk dat maak ik zelf wel uit.
Dus nogmaals ik ben dood bang dat iemand anders mijn foto’s heeft van mij en mijn familie.
Ik wil graag dat de hele whatsapp account wordt verwijderd.
Of dat nummer wordt geblokkeerd of wat dan ook want ik vind dit geen prettig idee ik zit er heel weg mee.
De gesprekken met dit persoon heb ik erbij toegevoegd nogmaals het nummer is 0651608898 van die gene.

Ik hoop dat jullie mij hier zo snel mogelijk mee kunnen helpen.
Zo niet dan ga ik contact op nemen met een advocaat.
Alvast bedankt!

Demi van der logt

Het nummer moet geblokkeerd of verwijderd worden!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Whatsapp

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Whatsapp nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dvdlogt1999