Klacht: Iekkende kraan

op 03 mei 2016 over Havensteder in de categorie Woningcorporaties

Ik heb een 36 jaar oude kraan die lekt. Om in aanmerking te komen voor reparatie zonder kosten,ben ikverplicht een service abonnement af te sluiten. Ik betaal aan huur € 713 en woon al 36 jaar in dezelfde woning.
Het is toch een zeer kwalijke zaak,dat havensteder mij verplicht om een service abonnement af te sluiten.
Je mag er toch vanuit gaan dat als je zo lang iets huurt/gebruikt het allang vervangen had moeten worden? Deze kraan had vanuit service allang vervangen moeten worden. Nu moet ik eerst kosten maken om een oude, kapotte en versleten kraan vergoed te krijgen?
Ik vind dit een uiterst onvriendelijke manier van klantenservice. De woning is al ruim 36 jaar oud en met normaal gebruik slijten er nu eenmaal dingen. Word ik als huurder nu geacht hier allemaal kosten voor te maken terwijl de huur ieder jaar omhoog gaat? Lijkt mij niet, ik verneem graag van u.

Als er gewoon eens onderdelen vervangen worden zonder dat ik als jarenlange huurder hiervoor kosten moet maken. Vanuit goed verhuurderschap zou ik dit toch mogen verwachten???

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Havensteder

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Havensteder nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JJSmits