Klacht: Iedereen verandering is geen verbetering

op 12 september 2017 over Nestlé in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Al jaren drinken wij (en onze hele familie) Nescafé espresso met heel veel plezier. Nu hebben jullie niet alleen de verpakking maar ook de inhoud veranderd en dat is beslist geen verbetering. De smaak is niet lekker meer en op de bodem van het kopje blijft allemaal prut achter. Waarom een goede formule veranderen. Heel jammer!!!! De Nescafé azera espresso kan van ons de prullenbak in. We gaan nu op zoek naar andere koffie.

IK zal tevreden zijn als de oude vertrouwde kwaliteit en smaak weer terug is. Doe er wat aan. Zelfs op onze vacantie gingen de pakjes mee.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Nestlé in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nestlé een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nestlé

Heeft op 12 september 2017 om 16:12 geantwoord

Beste klantenservice,

Wij hebben deze consument bericht dat wij met onze NESCAFÉ Espresso zijn gestopt en nu nieuw in het assortiment hebben NESCAFÉ Azera Espresso. Een geheel nieuwe koffievariant dus. Wij hebben uitleg gegeven en ook aangegeven dat wij deze reactie onder de aandacht van de marketingafdeling zullen brengen. Ook als service aangeboden 2 andere NESCAFÉ varianten te sturen om uit te proberen.
Met vriendelijke groeten,
Nestlé Consumentenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Johnroy