Klacht: Identiteitsfraude

op 03 september 2015 over twoo.com in de categorie Websites

Iemand gebruikt mijn foto’s op een Twoo account en stuurt vieze seksuele berichten willekeurig naar mannen. Haar naam is ‘Irisje’, 22 jaar en woont 50km van Groningen. Sommige mannen screenshotten de ranzige teksten en sturen ze naar Dumpert, bepaalde facebookgroepen etc. Vrienden contacteren mij regelmatig omdat mijn foto dan weer ergens gepost is onder de naam Irisje. Dit beheerst mijn leven al enige tijd en heeft zeker géén positieve invloed op mijn net startende carriere. Ik hoop dat twoo het account kan vernietigen. Maar van hun heb ik nog niks nada noppes gehoord….

Als het account verwijderd wordt en het ip adres van het account aan de politie (die hiervan een zaak heeft gemaakt) wordt doorgespeeld.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over twoo.com

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door twoo.com in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat twoo.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

twoo.com

Heeft op 04 september 2015 om 15:00 geantwoord

Goedemiddag,

Bedankt voor je bericht. Via de gegevens Irisje, 21-22 jaar, Groningen, vinden we helaas geen profiel terug op Twoo. Je melding werd vandaag ook via de Twoo Helpdesk behandeld en beantwoord. Kan je ons bericht alsjeblieft nagaan? We volgen het dan via die weg graag verder met je op. Alvast dank voor je terugkoppeling!

Alle klachten die gemeld zijn door Tinneke112