Klacht: I niet op de site Huurwoningen.nl het abonnement stopzetten.

op 18 augustus 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

Ik probeerde op mijn abonnement op Huurwoningen.nl op te zeggen maar ik kwam niet op de site door. Zelfs toen ik volgens het advies het premium account moest stopzetten nadat ik was ingelogd,lukte het weer niet. Ik wil van de lasten van EUR 19,95 per maand af. En graag heel spoedig wegens mijn zeer slechte economische omstandigheden!

Als ik van huurwoningen.nl af ben en geen maandelijkse kosten heb die ik me niet kan veroorloven!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huurwoningen.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 21 augustus 2017 om 11:23 geantwoord

Beste Imke,

We hebben je nog niet eerder gehoord met deze klacht bij Huurwoningen.nl, hierdoor hebben we je nog niet eerder kunnen helpen. Na je berichtje op Klacht.nl ben ik het gelijk voor je gaan uitzoeken.

Ik heb het account gevonden en voor je uitgeschreven, je zal hier binnen enkele minuten een bevestiging van ontvangen in de mailbox. Hierdoor zal er vanaf nu ook geen incasso meer plaatsvinden.

We hopen je hiermee voldoende geholpen te hebben en bedanken je voor de interesse in Huurwoningen.nl.

Maaike
Huurwoningen.nl

Alle klachten die gemeld zijn door imkewijnen