Klacht: HYPOTHEEK Bob Selij

op 17 december 2017 over Florius Hypotheken en verzekeringen in de categorie Hypotheken

Deze mensen kunnen geen klacht behandelen.
En vooral Bob Selij
Ten eerste 2005 heb de huis gekocht. Wat Selij zecht dat ik zelf had besloten om achteraf te betalen. Dat is dus niet waar wat ik bij notariskantoor had ondertekent staat achteraf betalen.
En Selij wie ben ik dat de notaris of de bank naar mij gaat luisteren. Voordat je iemand gaat beschuldigen ga eerst alles na.
En over de brief van 19 april wat je zecht dat mij schuld was ( eige schuld dikke bult) dat is niet waar. Ga eerst alles goed na kijken dan ga maar praten jullie woude van mij 1000 euro stelen dat is niet niks en jij gaat nu stoer doen dat mij schuld is. Als jullie op uit zijn om te stelen is mij probleem niet maar die keer was niet gelukt. Vaak was dat wel gelukt. En de makelekste oplosing is ga naar Kifid en jullie zijn klaar.
1 ik vind heel erg dat jij mij als een leugenaar benoemd.
2 en dan dat mij schuld is voor de achterstand
3 geen achterstand dat was een bedrag voor jullie voor de bonussen van 1000 euro
4 en dat je zecht dat ik niet mag vooruit betallen in plaats van 1e betaal ik 15 dan zijn ze vooe de 1e al lang binnen dat mocht niet omdat ik alle regels heb veranderd.
Ik vind u klacht behandeling top kon niet beter BOB SELIJ je beschuldigd iemand. Ik weet je bent stoer je weet dat ABN dus FLORIUS zijn bove de reagering en jullie spelen met nensen.
Want jullie antwoord is wat wr ook zegen en wat we ook doen jullie moeten stil zijn en gewoon betalen of doebel is mond houden. Maar zijn jullie niet vergeten slavernij bestaat toch niet meer maar bij jullie wel. Dan gaan jullue zegen voor 1 achterstand van 500 dat jullie kunnen en huis van drie ton pakken. En dreigen ook. Dat is jullie vragen lijst dat je moet infullen bij Florius. Dat hele vragenlijst is alleen om een huis in beslag te nemen. En niemand zecht iets zelfs NHG doen niks tegen jullie.

Ik zou tevreden zijn als hun normaal doen en niet ons als slave behandelen.
En niet beschuldigen van iets.
En probeer op te lossen. Niet voor elke klacht naar Kifid de mensen stuuren. Voor wat zitten jullie daar om iederéén door te sturen probleem opgelost ik vind niks.
Mensenrechtenorganisaties iedereen is zelfde zelfde behandeling heb iederéén recht op word niet naar afkomst gekeken of achternaam iedereen is zelfde. Ja Bob Selij ik ben ook een mens ook van vlees en bloed. En ik ben geen dief en ook geen leugenaar en ook geen slaaf.
Normaal behandeld worden is niet veel gevraagdt
Blijkbaar wel. Nooit nooit een normale antwoord of een klacht behandelen normaal.
Ergste is abn directeur komt langs om te kijken wat hij kan pakken. En of de huis goed is voor verkoop. Dat zijn mensen achter de schermen.

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door stojanova