Klacht: Hypotheek aanvraag 2893680/1

op 12 oktober 2016 over goedkopehypotheek.nl in de categorie Hypotheken

Ik heb van de hr. Rongen foutieve informatie gekregen.een hypotheek van 70.000 euro was geen probleem ook de Passeerdatum van het huis was makkelijk haalbaar. Hr. Rongen had aangegeven voldoende papieren te hebben ontvangen van mij. Alles leek oké.
2 dagen voor de Passeerdatum komt de hr. Rongen met de map met voorbeeld offerte bij mij. Er was totaal nog niets geregeld. De daarop volgende dagen kwam hij iedereen keer weer met iets anders dat we weer aan moesten leveren.
Het was een schandalige vertoning, waarbij ik het idee kreeg zijn eerste Klant te zijn. Hij vertelde dat de bank deze gegevens vroeg, maar na een telefoontje naar de bank bleken deze totaal nog nergens van op de hoogte te zijn.
Door al deze ondeskundige begeleiding hebben wij 2 weken vertraging opgelopen wat ons inziens totaal niet nodig geweest was als de hr. Rongen op tijd en alles tegelijk bij mij hadden opgevraagd.
Ik heb hierdoor 1800 euro aan kosten moeten maken. Graag zou ik dit nader aan u toelichten.
Het taxatierapport heb ik betaald maar nog niet ontvangen. Diverse keren al gevraagd.

Graag zou ik de gemaakte kosten vergoed zien.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar goedkopehypotheek.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door goedkopehypotheek.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat goedkopehypotheek.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

goedkopehypotheek.nl

Heeft op 13 oktober 2016 om 08:06 geantwoord

Geachte relatie,

Wij vinden het spijtig dat u niet tevreden bent over onze dienstverlening. Vanzelfsprekend nemen wij uw klacht serieus. Wij gaan graag met u in gesprek om te komen tot een oplossing. Echter is klacht.nl niet het juiste kanaal om inhoudelijk op uw klacht in te gaan, omdat wij vanwege wetgeving geen privacy gevoelige gegevens met derden mogen delen. Wij verwijzen u daarom graag naar onze klachtenprocedure: http://www.Goedkopehypotheek.nl/klachten. Uiteraard ontvangt u na het indienen van uw klacht van ons persoonlijk een reactie. Als bedrijf zullen wij verder niet online op uw klacht reageren.

Team Goedkopehypotheek.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Kwibus3