Klacht: Hygiëne

op 17 augustus 2017 over Burger King in de categorie Fastfood ketens

Vanavond 15 augustus rond 18.30 uur hebben we met 2 personen gegeten bij Burger King in de stationshal van Arnhem. Daarbij konden wij kijken naar het buffet met de bediening. Naast het buffet is een afvalbak die uitpuilde van het afval. Hierop heb ik het personeel geattendeerd. Vervolgens kwam er een jonge man uit de keuken die ook het eten stond te maken, om de zak in de afvalbak te vervangen, met zijn blote handen. Een deel van het afval viel op de grond onder in de ruimte waar de bak staat en een deel viel op de grond ervoor. Na vervanging van de zak in de bak zette hij de bak op het afval onderin. En hij liet het afval op de grond voor de bak liggen. Hierop heb ik hem aangesproken. Hij zij het te weten en er niets mee te doen. Vervolgens heb ik dit aan het andere personeel gemeld. Ook liep hij langs een andere afvalbak van Burger King die ook uitpuilde. Daar werd door hem niets aan gedaan. Al met al geeft het een idee van slechte hygiëne (blote handen) en geen interesse in het bedrijf en de klant. Het geeft een slecht imago voor Burger King. En geen oog voor hygiëne.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Burger King nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gerrit Lodewijk