Klacht: huurtoeslag ingetrokken omdat een deel jaar iemand anders medeeigenaar woning is

op 19 mei 2016 over Belastingdienst in de categorie

belastingdienst toeslagen kantoor Utrecht stuur mij een brief:
U kreeg in 2015 en 2016 huurtoeslag voor de woning…….. Bij controle hebben wij geconstateerd dat iemand in uw huishouden in (een deel van ) 2015 en 2016 (mede-) eigenaar was van deze woning. Er is dan geen recht op huurtoeslag.

Ik huur het huis van mijn ex-man hij betaalt hypotheek.

Ik heb gebeld. Nadat ik een buitenlandse naam hoorde werd ik op verzoek doorverbonden en vervolgens werd de telefoon erop gegooid. Ik belde nogmaals. Ik kreeg Sivasekearn aan de telefoon. Zij zei dat ik de persoon Meillink niet aan de telefoon kon krijgen want hij is op vakantie. Ik zei oh is daarom de brief op 23-05-2016 gedateerd terwijl het nu 19-05-2016 is. Volgens haar was dit normaal. Ze zou mijn telefoonnummer doorgeven aan iemand anders. Vervolgens belde ze een half uur later dat ze het had bekeken en dat het klopte omdat ik volledig eigenaar zou zijn van de woning. Ze had de WOZ beschikking voor zich. Dat kan niet want de Gemeente Veenendaal erkent vrouwen niet als eigenaar van een woning.
Ik heb haar gevraagd of zij de telefoon er in eerste instantie op heeft gegooid. Ze gaf geen antwoord. Ze vroeg of ik wist wie het was die hem erop gooide.

Als ze hun fout terugdraaien.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 53