Klacht: Huur opzegging ivm overlijden

op 16 maart 2017 over Vestia in de categorie Woningcorporaties

Heel veel emails en heel vaak gebeld met vestua na het overlijden van mijn vader.
De communicatie is zeer slecht te noemen.
Op 23 februari heb ik stukken gemaild ivm met de benifinificaire aanvaarding vd erfenis en stukken vd rechtbank ivm negatieve nalatenschap. Vaak gebeld en gemaild maar ik krijg geen antwoord.
De woning is netjes opgeleverd, als ik dit niet gedaan had dan waren de kosten 4000 euro geweest( als ik had geweten dat jullie zo slecht met de nabestaanden omgaan dan had ik niets aan het huis gedaan en het in werjelijke staat opgeleverd) tijdens de oplevering werd duidelijk dat er een nieuwe keuken im de woning zou komen., terwijl mijn vader al 10 bezig was om deze in zijn huurhuis te krijgen maar dit niet ging.. nu is hij overleden en nu kan het wel???

Snel afhandelen!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vestia

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vestia over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Vlinder den H

8 maanden geleden - Gisterenochtend ben ik teruggebeld en jet is afgehandeld.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vestia nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vestia in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vestia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vestia

Heeft op 20 maart 2017 om 11:28 geantwoord

Beste meneer/mevrouw,
Bedankt voor uw bericht via www.klacht.nl. Uw bericht is bij Vestia in goede orde ontvangen en we nemen binnen twee werkdagen contact met u op.

Nieuwe klachten kunt u in het vervolg melden via het contactformulier op onze eigen website:

Heeft u nog vragen? Bezoek www.vestia.nl. Daar vindt u informatie over verschillende onderwerpen. En regelt u zaken direct online. Liever iemand persoonlijk spreken? Belt u dan met 088 124 24 24.

Vestia

Alle klachten die gemeld zijn door Vlinder den H