Klacht: Huren en borgen niet doorgestort

op 15 september 2016 over Vivenda Vastgoedmanagement in de categorie Vastgoed

Sinds 1 Februari is het beheer van R&B Twins Holding overgenomen door Vivenda Vastgoedmanagement. Sinds dien is er van alles mis gegaan met betalingen. Wij als eigenaar zijn nooit gevraagd of wij wel willen dat het beheer overgenomen wordt. Ik heb het beheer opgezegd bij Vivenda Vastgoedmanagement omdat een heleboel huren niet naar mij zijn doorgestort & Vivenda Vastgoedmanagement niet de verantwoording neemt om de borgen naar mij terug te storten. Het beheer eindigt op 1 Oktober. Vivenda vastgoedmanagement schuift de Financiële verantwoording af op R&B Twins Holding (Domica Groningen) terwijl zoals in de brief vermeld, R&B Twins holding is overgenomen door Vivenda Vastgoedmanagement. Ze willen niet meer de moeite doen om de borgen en missende huren naar mij te retourneren. Er wordt gezegd dat ik dit maar zelf met R&B Twins Holding moet oplossen.

Ik zie graag dat Vivenda Vastgoedmanagement (Contact persoon Mariska Rijnaard) haar verantwoording neemt en samen met R&B twins Holding tot een oplossing komt om mij de Huren en Borgen terug te storten.

Alle klachten die gemeld zijn door KellyGroningen