Klacht: Hun fout niet toegeven

op 03 september 2018 over Dyson in de categorie Electronica - Stofzuigers

Meegedaan aan een Dyson actie. Maak kans op een Dyson waardenbon, haal zo veel mogelijk likes op met je video. Dik gewonnen met 188 likes, maar tot mijn ontzettende verbazing, en vele met mij, lieten ze iemand winnen met 8 (!!) likes. Reactie ja we zeiden haal zo veel mogelijk likes op, maar we zeiden niet dat je dan ook zou winnen. Daarna werd het steeds lachwekkender. De regels zouden niet gecommuniceerd zijn. Daarna zouden ze toch wel goed gecommuniceerd zijn, want ik had er zelfs voor getekend, daarna bleek er ineens ergens een top 5 vandaan getoverd. Bleek de winnaar geen 8 likes maar wel 144 likes te hebben die de rest niet kon zien omdat ze allemaal privacy instellingen blabla hadden. Er werd van alles veranderd en bij verzonnen.

Het zou Dyson sieren wanneer ze mij tegemoet zouden komen, maar ze hebben al laten weten dat ze het niet gaan doen. Leuk hoor als je een actie verzint, maar denk er van te voren een beetje over na! Dan hoef je er later niet achter te komen dat het wel heel pauper in elkaar zit en van losse eindjes aan elkaar hangt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dyson

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dyson nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dyson matige PR