Klacht: huisverkoop/ verhuur

op 03 januari 2016 over Florius Hypotheken en verzekeringen in de categorie Hypotheken

Wij hebben ons huis Te Koop staan nu al een aantal jaren. Daar hij niet verkocht kon worden en mijn man psichische problemen heeft hebben wij besloten om ons huis Te verhuren en zelf te verhuizen naar het buitenland. Voor dat wij gingen verhuizen hebben wij Florius hierover bericht per mail en per post. Echter hebben wij hier geen reactie op gehad.
2 jaar later hebben wij een hypotheek achterstand van 1.5 maand. En komt Florius met een argument dat wij zonder akkoord ons huis hebben verhuurd. Gaan zonder enig overleg een taxateur inschakelen en de huurders uit huis zetten.
Nou zijn wij 2 maanden verder en de achterstand wordt Alleen maar groter. Elke keer proberen wij met een oplossing te komen maar denk maar niet dat hier een reactie op komt.
Wij hebben van de gemeente een leegstanstaads verklaring destijds ook aan gevraagd alles is volgens de regels/wet gelopen .

Krijgen Wè als argument verkoop het huis maar met een verlies van 40.000 euro en je moet het achterstand inlossen of ga terug naar je huis en Los de achterstand in. Als destijds in overleg met ons was gekeken naar een oplossing zonder dat de huurders uit huis gezet werden waren wij nooit zo ver gekomen. Ons enige inkomen is een Wao uitkering verder niet.

Kan iemand ons hierbij helpen. Daarnaast heeft de hypocasso beloofd voor een hypotheek coach Echter krijgen wij hier ook geen reactie op.
Florius heeft een fout gemaakt en lost het niet op.
Graag uw reactie

Arzu Albayrak

De oplossing is dat florius ons help met het vinden van nieuwe huurders. En de achterstand die is ontstaan te kwijtschelden.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Florius Hypotheken en verzekeringen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Florius Hypotheken en verzekeringen in behandeling genomen

Bericht van Florius Hypotheken en verzekeringen

1 jaar geleden - Bericht verwijderd

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Florius Hypotheken en verzekeringen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door emir0607