Klacht: huisje niet schoongemaakt

op 22 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

wij zijn afgelopen week bij de hengelhoef in belgie geweest..bij aankomst huisje niet schoongemaakt..1 uur later..kwamen 3 poolse vrouwen het schoonmaken…daar waren wij toch wel blij mee…na de receptie geweest..en als antwoord kan een x gebeuren..nou je betaalt 500 euro voor een appartement..vind ik het niet kunnen dat het niet schoongemaakt is..wij waren ook erg verbaasd…want dit is de 5 de jaar op rij en de 9 park van oostsappen..en wij hebben altyd een geweldige vakantie gehad met een schoon huisje /chalet…dus wij konden ons eerst ook niet vinden in de slechte recensies…maar de kinderen hebben genoten..van het animatie team en het zwembsd

Gewenste Oplossing:

als er iets met onze klacht wordt gedaan..met een kleine compensatie...want willen graag nog na oostappen parken gaan..maar alleen als dit netjes wordt opgelost..!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emiel1990