Klacht: huisje niet schoongemaakt

op 22 juli 2017 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

wij zijn afgelopen week bij de hengelhoef in belgie geweest..bij aankomst huisje niet schoongemaakt..1 uur later..kwamen 3 poolse vrouwen het schoonmaken…daar waren wij toch wel blij mee…na de receptie geweest..en als antwoord kan een x gebeuren..nou je betaalt 500 euro voor een appartement..vind ik het niet kunnen dat het niet schoongemaakt is..wij waren ook erg verbaasd…want dit is de 5 de jaar op rij en de 9 park van oostsappen..en wij hebben altyd een geweldige vakantie gehad met een schoon huisje /chalet…dus wij konden ons eerst ook niet vinden in de slechte recensies…maar de kinderen hebben genoten..van het animatie team en het zwembsd

als er iets met onze klacht wordt gedaan..met een kleine compensatie...want willen graag nog na oostappen parken gaan..maar alleen als dit netjes wordt opgelost..!!!

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Oostappen Vakantiepark

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Oostappen Vakantiepark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door emiel1990