Klacht: Huisje niet corect

op 01 augustus 2016 over Oostappen Vakantiepark in de categorie Vakantieparken

Geachte opstappen groep . Ik heb via vakantie veiling een bon gewonen voor een 6 persoons s huisje op een park van opstappen groep naar keuze . Nu had ik droomgaard gekozen . Ja had liever prinsenmeer gehad maar was niet beschikbaar . Dus toen maat droomhaard gekozen . Er was helaas jammer alleen een 4 persoons huisje beschikbaar . Nou goed ben maar met 4 personen dus is prima . Nu aan gekomen op 1-8-2016 bij droomgaard wij heel blij lekker een mid week weg . Eenmaal aangekomen bij ons huisje. Begon onze vakantie in duigen te vallen . Mochten geen auto bij het huisje terwijl dat wel bij de site stond dat we auto bij het huisje mochten . Was al een teggen valler aangezien ik zwanger ben en niet ver kan lopen en ook nog is een kind van 5 jaar bij had. Nou goed moeten we ma dan mee doen . Toen eenmaal aan gekomen in het huisje nou mijn mond viel open . Schimmel in het huisje . Geen gordijn bij het toliet en douch dus iedereen kon zo na binnen kijken . Wastafel met kasje helemaal los van de muur . Geen licht in de badkamer. Slapkamerd matrassen vies . Bloed in dekbedden . Allemaal spinnen wepen in huis kamer slaapkamer keuken . Keuken kasje los . Spinnen in gordijnen . Brand gaten in de bank . Ramen sluiten niet grote kieren naar buiten . Vies bestek en lades . En hier moest ik dus slapen en verblijven als zwangere vrouw en kind van 5 jaar . En een gehandicapte jongen . Het is gewoon echt niet leuk . 3 maal naar reseptie geweest en stuuren wel netjes schoon maker langs en monteur . Enigste wat ze gedaan hebben is binne 4 minuten schoon gemaakt ( ja wat je schoon maken noemt ) monteur kwam alleen lamp in douch doen en 2 nieuwe matrassen . En daar moesten we het maar mee doen . Vind dit erg jammer want ik ben al van een acomondatie van 6 personen naar 4 personen gegaan en dan bij aan komst echt een bouwval als huisje te krijgen vind dit heel jammer . Ik heb nu 3 geboekt bij oostappengroep . 2 x prinsen meer supper vakantie gehad . 1 x marina beasch geweest ook supper vakantie gehad . Maar nu de 4 de keer jaar droomgaard echt slechte vakantie. En had er juist goed gevoel bij dacht dicht bij efteling moet een goed en leuk park zijn . Maar helaas de huur huisjes die wij hadden waren echt heel slecht heel jammer . Mij zul je er ook echt nooit meer zien . Vind sonde van mij geld . Als ik dit geweten had had ik nooit die veiling gewonnen . Maar helaas . Normaal altyd netjes en goed bij opstappen groep . Maar deze locatie jammer genoeg niet . M.v.g alice helweg

Geachte oostappen groep
Ik was te vreden als ze netjes hadden opgelost dat ik een andere huisje had gekregen wat schimmel vrij was en geen kieren naar buiten . Want dit is heel slecht voor een zwangere vrouw en kinderen erg jammer dat het niet netje opgelost is . Want als and woord kreeg ik dat niks vrij was . Maar toen ik voor mijn 3 de keer terug kwam bij de receptie. Hoorde ik een vrouw voor mij die netjes een ander huis toegewezen had gekregen . Erg jammer dat er zoveel ver schil gemaakt word

Alle klachten die gemeld zijn door Alicesem