Klacht: Huisarts Z.hoojdonk in Nijmegen

op 08 september 2018 over Huisartsen in de categorie Artsen

Ik heb een klacht ik heb laats op verwijzing van mijn huisarts een afspraak in het ziekenhuis maar toen ik aankwam zeiden ze dat ze mijn afspraak hadden geannuleerd zonder mij te berichten. Ik vertelden dit aan mijn huisarts voor wat omdat ik vind dat ze dit hoort te weten en of ze nog wat voor me kan betekenen aangezien ik weer een maand moet wachten. Maar mevrouw z. HOOIJDONK die boeide het amper niet alleen had ze geen medeleven voor mijn situatie ze heeft er totaal geen zin in om maar iets te beteken als huisarts. Dat maakte ze heel duidelijk.

Ik vind het schandalig hoe iemand als huisarts kan fungeren maar totaal lak heeft aan haar patient.
Ik voel me helemaal niet meer veilig om zowel ik als me kind die patient van haar zijn om naar haar toe te gaan als er wat mankeert.
Ik weet dat ze nog niet zo lang als huisarts werkt nog vrij jong is( schat haar rond de 40 ) maar geen reden om welicht door gebrek aan ervaring met patiënten van alle rassen je zo op te stellen en werkzaam te zijn als arts.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huisartsen

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huisartsen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zondagzaterdag