Klacht: Huis verkocht

op 21 juni 2017 over ASR in de categorie Verzekering

Wij hebben onze huis verkocht 3 weken geleden en drie weken lang hebeb we mischien 10 keer gebeld en de ene keer word er gezegd dat ze de brief van de bank niet hebben ontvangen dat het hypotheek is afgelost en de volgende word er weer gezegd dat ze de stop formulier van ons niet hebben ontvangen en dan komen ze weer met iets nieuws kopie legitimatie je krikgt steeds verschillende mensen aan de lijn kreeg het gevoel al de eerste keer dat ik ze aan de lijn had dat ze moeilijk gaan uitbetalen je word van de hak naar de tak gestuurd

Zsm geld uitgekeerd krijgen

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ASR over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ASR in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ASR een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ASR

Heeft op 06 juli 2017 om 17:34 geantwoord

Wij hebben u meerdere malen gebeld en e-mails gestuurd, maar helaas geen contact met u gekregen. De uitkering is aan u uitbetaald. Dit heeft langer geduurd dan u van ons mag verwachten. Onze excuses daar voor. Omdat wij geen reactie van u hebben ontvangen, gaan wij ervan uit dat uw klacht is afgehandeld. Hebt u nog vragen? Dan horen we dat graag van u. Vriendelijke groeten, a.s.r.

Alle klachten die gemeld zijn door Ali-B