Klacht: Hugo Boss Online Store – Onvriendelijke en slechte service

op 23 januari 2014 over Hugo Boss in de categorie Mode

Ik had een jas besteld via de Online Store van Hugo Boss en betaald met Visa, na een bevestigingsmail te hebben gekregen kon ik nagaan hoe mijn bestelling verliep, echter een dag later bleek mijn bestelling geannuleerd te zijn.

Hierover ben ik niet bericht geweest ondanks ze mijn telefoonnummer en email adres hebben, dus belde ik hen zelf op voor uitleg.

Na 5 (!!) keer bellen had ik eindelijk iemand aan de lijn die wel iets meer moeite kon doen, met tegenzin en arrogant weliswaar.

Er bleek een fout te staan in de adres vermelding, ik had inderdaad één letter verkeerd geschreven bij een vorige bestelling, die gewoon is aangekomen ondanks de fout, en bij een latere bestelling zonder typefout bij de adresvermelding bleek dit voor problemen te zorgen in het systeem waardoor mijn bestelling was geannuleerd.

Hierover heb ik geen excuses ontvangen, in tegendeel, het was mijn fout en ik moest de volgende keer beter opletten, ik ben hierover niet bericht geweest via telefoon of mail, en de jas kan ik niet meer bestellen online, ze hebben ook geen moeite gedaan om contact op te nemen met Duitsland, waar mijn bestelling vandaan komt.

Enorm klantvriendelijk personeel bij Hugo Boss Online, en ongemotiveerd om een oplossing te bieden.

Ik vind dit onaanvaardbaar en ik laat het hier zeker niet bij.

Ik wou verwittigd worden bij eventuele problemen, niet alles zelf moeten oplossen tegen 45 cent per minuut, en ze rekken de tijd echt wel.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hugo Boss

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hugo Boss nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Glenn 82