Klacht: Huawei p8 is aan maar een stem blijft praten

op 04 juni 2016 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Huawei p8 is aan maar een stem blijft praten en doet verder niks wat ik ook doe geeft hij stem en zegt vanalles en nog wat

Gewenste Oplossing:

Als het weer normaal zou doen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huawei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huawei

Heeft op 25 juli 2016 om 13:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste,

Mijn advies is om uw toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe u dit doet, leest u hieronder.

Controleer allereerst of u uw primaire emailadres en wachtwoordgegevens bij de hand heeft. U zult deze bij het opstarten na de factory reset nodig hebben om toegang te krijgen tot uw telefoon.
Dit emailadres heeft u nodig/gebruikt u doorgaans voor de Google Play Store om applicaties te kunnen downloaden.

Let goed op voor dat u begint! U zult een back up moeten maken van de gegevens die u niet kwijt wilt raken.
Om een back up te maken van uw gegevens op het toestel kunt u het volgende doen:
- Instellingen > geheugen > standaard opslaglocatie > SD kaart instellen. (hierna zal de telefoon opnieuw opstarten)
- Open de applicatie back-up op uw toestel (deze vindt u waarschijnlijk in het mapje Tools) > vink het vakje 'uw back-up coderen' uit > opslaan op SD kaart > Selecteer waarvan u een back-up wilt maken > back-up maken.

Of:

In het geval u geen SD kaart heeft, doet u het volgende:
-U download op uw computer het programma HiSuite. Dit vindt u hier: http://consumer.huawei.com/minisite/HiSuite_en/ (Alleen beschikbaar in het Engels)
-U sluit uw telefoon middels USB-kabel aan uw computer en start het programma HiSuite op, het programma maakt dan verbinding met uw telefoon.
-Volg hier de instructies om de gegevens van uw telefoon op te slaan in HiSuite.

Om een reset uit te voeren doet u het volgende:

U zet de telefoon uit.
Vervolgens drukt u de aan/uit knop en de volume knop omhoog tegelijkertijd in.
U ziet vervolgens dat de telefoon wil opstarten, echter blijft u de knoppen ingedrukt houden
Daarna ziet u een EMUI menu, waarbij u de volgende opties ziet staan, reboot system now, wipe data/factory reset, and wipe cache memory.
Hierna werkt u van beneden naar boven, dus u kiest als eerste de laatste optie wipe cache memory). Dan kiest u de middelste optie (wipe data/factory reset) en als laatste kiest u de bovenste optie (reboot system now).
Hierdoor wordt de complete telefoon gereset en alle gebruiksinformatie wordt van de telefoon gewist.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag van u.

Met vriendelijke groet,
Rob
Huawei Customer Care
T: 0900-1100888 (lokaal tarief) E: mobile.nl@huawei.com

Alle klachten die gemeld zijn door mamoechi