Klacht: Huawei p8 is aan maar een stem blijft praten

op 04 juni 2016 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

Huawei p8 is aan maar een stem blijft praten en doet verder niks wat ik ook doe geeft hij stem en zegt vanalles en nog wat

Als het weer normaal zou doen

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huawei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huawei

Heeft op 25 juli 2016 om 13:17 geantwoord

Beste,

Mijn advies is om uw toestel terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe u dit doet, leest u hieronder.

Controleer allereerst of u uw primaire emailadres en wachtwoordgegevens bij de hand heeft. U zult deze bij het opstarten na de factory reset nodig hebben om toegang te krijgen tot uw telefoon.
Dit emailadres heeft u nodig/gebruikt u doorgaans voor de Google Play Store om applicaties te kunnen downloaden.

Let goed op voor dat u begint! U zult een back up moeten maken van de gegevens die u niet kwijt wilt raken.
Om een back up te maken van uw gegevens op het toestel kunt u het volgende doen:
- Instellingen > geheugen > standaard opslaglocatie > SD kaart instellen. (hierna zal de telefoon opnieuw opstarten)
- Open de applicatie back-up op uw toestel (deze vindt u waarschijnlijk in het mapje Tools) > vink het vakje 'uw back-up coderen' uit > opslaan op SD kaart > Selecteer waarvan u een back-up wilt maken > back-up maken.

Of:

In het geval u geen SD kaart heeft, doet u het volgende:
-U download op uw computer het programma HiSuite. Dit vindt u hier: http://consumer.huawei.com/minisite/HiSuite_en/ (Alleen beschikbaar in het Engels)
-U sluit uw telefoon middels USB-kabel aan uw computer en start het programma HiSuite op, het programma maakt dan verbinding met uw telefoon.
-Volg hier de instructies om de gegevens van uw telefoon op te slaan in HiSuite.

Om een reset uit te voeren doet u het volgende:

U zet de telefoon uit.
Vervolgens drukt u de aan/uit knop en de volume knop omhoog tegelijkertijd in.
U ziet vervolgens dat de telefoon wil opstarten, echter blijft u de knoppen ingedrukt houden
Daarna ziet u een EMUI menu, waarbij u de volgende opties ziet staan, reboot system now, wipe data/factory reset, and wipe cache memory.
Hierna werkt u van beneden naar boven, dus u kiest als eerste de laatste optie wipe cache memory). Dan kiest u de middelste optie (wipe data/factory reset) en als laatste kiest u de bovenste optie (reboot system now).
Hierdoor wordt de complete telefoon gereset en alle gebruiksinformatie wordt van de telefoon gewist.

Mocht u verder nog vragen hebben, dan verneem ik dat graag van u.

Rob
Huawei Customer Care
T: 0900-1100888 (lokaal tarief) E: mobile.nl@huawei.com

Alle klachten die gemeld zijn door mamoechi