Geboden Oplossing:
Beste Mevr. Wijckmans,
Wij begrijpen dat dit inderdaad vervelend is en hier moet wel een reden voor zijn. Wij raden u dan ook aan om eerst een batterijtest uit te voeren :
Om er achter te komen of uw batterij defect is of niet, kunt u een batterij test uit voeren door middel van de volgende stappen:
1- Voordat u naar bed gaat dient u alle applicaties te sluiten, vliegtuigmodus aan te zetten en uw toestel volledig op te laden (met de originele oplader).
2- Zodra u wakker bent kijkt u hoeveel procent de batterij is, dit biedt twee uitkomsten:
2.1 Als de batterij meer dan 90% is, functioneert het goed. In dit geval maakt u een back-up van uw gegevens en herstelt u het toestel naar de fabrieksinstellingen.
Mocht u het probleem nog steeds tegenkomen na de reset en het maken van uw
back-up, dan herstelt u het toestel nogmaals naar de fabrieksinstellingen, maar deze
keer zonder een back-up van uw gegevens te maken. Dit omdat het probleem dan
aan uw gegevens ligt.
2.2 Als de batterij minder dan 90% procent is, dan is de batterij defect en zult u uw toestel moeten aanmelden voor reparatie. Onze monteurs zullen het toestel dan nakijken en repareren.
Hopend dat dit al een oplossing kan zijn .
Met vriendelijke groet.
Huawei Benelux.