Klacht: Huawei P10 Lite valt regelmatig uit

Tuutie op 22 maart 2018 over Huawei in de categorie Electronica - GSM

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een Huawei P10 lite en deze valt, sinds 1 maand, regelmatig uit. Heeft niets te maken hoe vol de accu nog is. Heb al een nieuwe software update gedaan maar probleem bljft.

Gewenste Oplossing:

als er een oplossing wordt gegeven voor mijn probleem

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huawei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huawei

Heeft op 06 april 2018 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Mevr. Wijckmans,
Wij begrijpen dat dit inderdaad vervelend is en hier moet wel een reden voor zijn. Wij raden u dan ook aan om eerst een batterijtest uit te voeren :
Om er achter te komen of uw batterij defect is of niet, kunt u een batterij test uit voeren door middel van de volgende stappen:

1- Voordat u naar bed gaat dient u alle applicaties te sluiten, vliegtuigmodus aan te zetten en uw toestel volledig op te laden (met de originele oplader).
2- Zodra u wakker bent kijkt u hoeveel procent de batterij is, dit biedt twee uitkomsten:

2.1 Als de batterij meer dan 90% is, functioneert het goed. In dit geval maakt u een back-up van uw gegevens en herstelt u het toestel naar de fabrieksinstellingen.
Mocht u het probleem nog steeds tegenkomen na de reset en het maken van uw
back-up, dan herstelt u het toestel nogmaals naar de fabrieksinstellingen, maar deze
keer zonder een back-up van uw gegevens te maken. Dit omdat het probleem dan
aan uw gegevens ligt.
2.2 Als de batterij minder dan 90% procent is, dan is de batterij defect en zult u uw toestel moeten aanmelden voor reparatie. Onze monteurs zullen het toestel dan nakijken en repareren.

Hopend dat dit al een oplossing kan zijn .
Met vriendelijke groet.
Huawei Benelux.

Alle klachten die gemeld zijn door