Klacht: Huawei P10 Lite valt regelmatig uit

Tuutie op 22 maart 2018 over Huawei in de categorie Electronica - GSM

Ik heb een Huawei P10 lite en deze valt, sinds 1 maand, regelmatig uit. Heeft niets te maken hoe vol de accu nog is. Heb al een nieuwe software update gedaan maar probleem bljft.

als er een oplossing wordt gegeven voor mijn probleem

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Huawei in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huawei een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huawei

Heeft op 06 april 2018 om 10:00 geantwoord

Beste Mevr. Wijckmans,
Wij begrijpen dat dit inderdaad vervelend is en hier moet wel een reden voor zijn. Wij raden u dan ook aan om eerst een batterijtest uit te voeren :
Om er achter te komen of uw batterij defect is of niet, kunt u een batterij test uit voeren door middel van de volgende stappen:

1- Voordat u naar bed gaat dient u alle applicaties te sluiten, vliegtuigmodus aan te zetten en uw toestel volledig op te laden (met de originele oplader).
2- Zodra u wakker bent kijkt u hoeveel procent de batterij is, dit biedt twee uitkomsten:

2.1 Als de batterij meer dan 90% is, functioneert het goed. In dit geval maakt u een back-up van uw gegevens en herstelt u het toestel naar de fabrieksinstellingen.
Mocht u het probleem nog steeds tegenkomen na de reset en het maken van uw
back-up, dan herstelt u het toestel nogmaals naar de fabrieksinstellingen, maar deze
keer zonder een back-up van uw gegevens te maken. Dit omdat het probleem dan
aan uw gegevens ligt.
2.2 Als de batterij minder dan 90% procent is, dan is de batterij defect en zult u uw toestel moeten aanmelden voor reparatie. Onze monteurs zullen het toestel dan nakijken en repareren.

Hopend dat dit al een oplossing kan zijn .
Met vriendelijke groet.
Huawei Benelux.

Alle klachten die gemeld zijn door