Klacht: Huawei houdt zich niet aan afspraken ivm Sofort camera-actie

op 08 augustus 2017 over Huawei in de categorie Mobiele Telefonie

meer dan 4 maanden geleden heb ik een formulier ingestuurd om van de camera actie i.c.m. de P10 gebruik te maken. Ruim binnen de actietermijn heb ik alle gegevens verstrekt. Ik krijg echter vanuit de (duidelijk geoutsourcte) klantenservice geen hulp, of gekopieerde/geplakte antwoorden waar ik niks aan heb. Ik probeer het via deze weg nog een keer…

Ik heb een duidelijke foto (met schaar er zelfs naast) van mijn uitgeknipte IMEI gestuurd op 2-05. Ver voor de sluitingstijd van de actie (28-05). Ik kreeg vervolgens een bericht dat alles goed is ontvangen (op 3 mei krijg ik “Wij hebben uw aanvraag alsnog gehonoreerd”). Bijna 6 weken later, geen camera. Ik begon argwaan te krijgen en stuur een mail na. Krijg ik een ongeïnteresseerd kopieer/plakwerk terug waar in staat dat mijn IMEI niet ingestuurd zou zijn!
De klantenservice gebeld, die mij niet konden helpen. Het speciale nummer voor de actie gebeld, moest ik maar weer wachten. Het is ondertussen augustus.. Gebeurt er daar nog iets? Of hopen de medewerkers van de “klantenservice” dat ik geen contact meer opneem en word ik genegeerd als klant? De reden dat ik deze telefoon heb gekocht is omdat ik er zo’n mooie camera bijkreeg. Nu is het gewoon oplichting.

Op de Facebook pagina van Huawei zie ik bij de beoordelingen meer mensen met dit probleem. Op deze site ook.

wanneer ik de camera alsnog krijg, een betere camera is ook goed. Ondertussen hier al zeker 4 maanden mee bezig...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huawei

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Huawei nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ddconinck