Klacht: HTC Sensation heeft nog nooit goed gewerkt

op 14 augustus 2016 over HTC in de categorie Electronica - GSM

Ben in het bezit van een HTC sensation, het toestel heeft vanaf dag 1 alleen maar problemen gegeven en heeft nooit goed gewerkt, de klachten waren het warm worden van het toestel, het automatisch uitschakelen van het toestel terwijl je het gebruikt , batterij die vol en nieuw is en toch aangeeft dat die leeg is en daardoor niet werkt, ik heb het toestel verschillende keren terug gestuurd maar HTC heeft nooit de kans gezien om de klachten op te lossen en heb het toestel dan ook minimaal kunnen gebruiken.
HTC heeft nooit iets gedaan om het op te lossen, zelfs hun directeur de Hr. Moons vond het allemaal maar normaal en heeft geen oplossing aangeboden

Ik besef dat we nu jaren verder zijn maar het zou HTC sieren om het definitief op te lossen en mij een aanbod te doen het toestel terug te nemen en om te ruilen voor een toestel dat werkt, het hoeft geen nieuw toestel te zijn het mag een refurbished of demo toestel zijn als het maar werkt, HTC laat eens wat van je horen en doe een goed aanbod voor mij is alles bespreekbaar. !!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTC

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tom Boelen
x