Klacht: Htc m9 waslijst problemen

op 03 augustus 2017 over HTC in de categorie Electronica - GSM

Ik heb al sinds een tijdje een htc m9 nu heeft deze de update naar andriod 7 gehad en toen begon het.
1 Het toestel word heel erg heet kan hem niet eens meer gebruiken.
2 Loopt steeds vast
3 Is traag
4 Apps crashen lopen vast en ja alle apps
5 Accu getest is prima maar toestel moet ik 3x per dag opladen.
6 Service HTC is slechtste ooit.

Ik heb alle stappen ondernomen met HTC ik mag hem opsturen maar moet wel alles zelf betalen net geen garantie meer. Sorry hij deed het altijd goed nieuwe software en telefoon sterft af en ik ben niet de enige mijn hele klanten krijg die m7-m8-m9 hebben die ondervinden ook problemen en moet ik opdraaien voor jullie tekortkoming? Nee meneer u kunt korting krijgen als u een nieuw product via onze site krijgt 25 euro op een htc u11 een toestel van 750 euro 25 euro korting. Ik gebruik ondertussen al zeker 10 jaar htc toestelen had toch wel iets meer service verwacht van dit bedrijf want ze moeten het toch van de reclame van de mensen hebben.

Als ze een keer goeie service bieden en hun verantwoordelijkheid nemen en dit oplossen door het toestel weer goed werkend te krijgen of anders een vervangend vergelijkbaar toestel.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTC

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dreamon3