Klacht: HTC klantenservice WAARDELOOS

op 20 januari 2014 over HTC in de categorie Electronica - GSM

Al tijden kamp ik met het probleem dat de HTC One X continue uitvalt, wil niet meer aan en accu is met een uur leeg. Naast mij hebben diverse collega’s dezelfde klachten. Na contact te hebben gehad met de klantenservice en diverse malen het toestel opgestuurd te hebben voor reparatie heb ik een nieuw toestel gekregen. Hierbij exact hetzelfde verhaal weer en telkens opnieuw op moeten sturen zonder enige oplossing. Bij de klantenservice weigeren ze iets anders te doen dan alleen de telefoon voor reparatie in te nemen en hem vervolgens weer terug te sturen zodat alles weer van voor af aan begint. Ik ben behoorlijk klaar met HTC en deze oplichters die zich klantenservice noemen. De service is ver te zoeken. Enkele collega’s hebben een ander type toestel toegestuurd gekregen waarmee deze problemen niet waren, maar daar wilden ze bij de klantenservice absoluut niet en zeiden dat ik dit maar verzonnen heb.
Ik ben helemaal klaar met HTC

Een goed werkende HTC die niet elke week opgestuurd hoeft te worden ter reparatie of een ontbinding van het contract. Desnoods een ander type toestel.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HTC

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HTC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kefjebosje