Klacht: HTC CAMERA!!!

op 05 juli 2012 over Belcompany in de categorie Telecomwinkels

Heb in december een HTC sensation gekregen met een 2 jarig contract nu is mijn telefoon sinds december al 3 keer kapot gegaan en gaat morgen weer voor de 3e keer naar de fabrikant. Aangezien mijn camera steeds uitvalt en mijn beeldscherm ook. Nu heb ik van de 6 maanden al 2 maanden mijn HTC niet gehad met als gevolg dat je ook nog een leentoestel krijgt geen smartphone. Betaal je ook nog internet per maand.!! ik hoop echt op een nieuw telefoon nu aangezien ik ok nog een verzekering betaal en op zijn minst service wil van jullie kant.

Als het mijn 1e keer was geweest zei ik oke prima, maar na 3 keer nu een kapotte telefoon te hebben eis ik eigenlijk een nieuwe telefoon of een geld bedrag. aangezien ik hier nog 2 jaar aan vast zit.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Belcompany in behandeling genomen

Bericht van Belcompany

5 jaren geleden - Geachte klant, Inmiddels hebben wij u benaderd per e-mail. Graag vernemen wij uw reactie hierop. Met vriendelijke groet, BelCompany Webcare

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Belcompany een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Belcompany

Heeft op 09 augustus 2012 om 17:21 geantwoord

Geachte klant,
Wij hebben u op 2 aug. j.l. nogmaals benaderd, maar tot op heden geen antwoord.
Mocht u op de klacht willen terugkomen kunt u alsnog op onze e-mail reageren.
BelCompany Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Jackietakkie