Klacht: HouseTrip weigert cancellation te accepteren met in achtname 85% REFUND

op 21 juli 2012 over Mastercard in de categorie Creditcards

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,
Via “HouseTrip” heb ik een hotel geboekt op 17 juli.
Namelijk voor : Paseo de los Tristes 4 te Granada op 24 juli
Op 18 juli werden wij geinformeerd dat er geen parkeerplaats-faciliteiten aanwezig was bij het hotel.
Dit vonden wij toch een te groot nadeel in verband met kinderen e.d.
Op 20 juli hebben wij de booking geannuleerd, in de overtuiging dat wij dit vroeg genoeg hebben aangegeven.
HouseTrip verwijst naar hun eigen regels en verrekend het gehele berdag van €121.54 middels MasterCard.
Ik ben het hiermee niet eens, aangezien ik standaard er van uit ga dat een hotel mij parkeer-faciliteiten biedt en zo niet dit duidelijk aangegeven dient te worden.

Gaarne het verzoek bij deze de transctie met HouseTrip te blokkeren.

Gewenste Oplossing:

Ik snap dat Housetrip kosten heeft gemaakt , ik ga akkoord met 15% van de boekingskosten. Een hogere transactie dient geblokkeerd te worden.

Alle klachten die gemeld zijn door sborn