Klacht: Houd zich niet aan gemaakte afspraken

op 18 augustus 2017 over Dynalogic in de categorie Koeriersbedrijven en post

Vandaag zou mijn telefoon geleverd worden tussen 9:00 en 18:00. Later deze dag kreeg ik een indicatie dat hij tussen 14:30 en 17:30 geleverd werd. Nu is het 18:40 en nog geen koerier met mijn telefoon ik ben al 1:30 uur aan het wachten op mijn werk omdat dit het bezorg adres is omdat ik niet thuis kan zijn de hele dag.

Als ik nooit meer gebruik hoef je maken van deze post dienst

Bericht van Dynalogic

1 maand geleden - Geachte heer Swinkels, Bedankt voor uw bericht. Excuses voor de late reactie. Ik heb aan de hand van uw adres gegevens het reparatienummer opgezocht en zie daarbij ook het andere adres staan. Echter kan ik geen levering zien die gepland stond op 18 augustus. Heeft u wellicht een ordernummer of Track & Trace nummer? U kunt deze hier versturen of u kunt ons mailen via het formulier op onze website. Deze kunt u hier vinden: http://bit.ly/292xiLZ. Met vriendelijke groet, Team WeCare Dynalogic

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynalogic een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynalogic

Heeft op 12 oktober 2017 om 10:03 geantwoord

Beste heer Swinkels,

Daar wij niets meer van u hebben ontvangen sinds 15-09-2017 zullen wij uw klacht sluiten. Mocht u toch nog terug willen komen op uw klacht dan adviseren wij u dit te doen op onderstaande link. Onze excuses voor het ongemak.

Ervan uitgaande u zo voldoende geïnformeerd te hebben.

Team WeCare Dynalogic

Alle klachten die gemeld zijn door Max S.