Klacht: hotelpas

op 22 november 2013 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

beste, ik werd een tijdje terug gebeld over een hotelpas van elderzz. Ze gingen mij enkel informatie hierover opsturen. Ik heb tot op heden nog niets ontvangen. Ik krijg dan plots een telefoon over een aanmaning telefonisch voor het betalen van een rekening van ruim 150 euro. Ik kon ook moeilijk terugbellen omdat deze altijd bellen met een privénummer. Vandaag belden ze opnieuw om te zeggen dat ze al enkele aanmaningen hebben verstuurd, deze heb ik ook nooit ontvangen… Ik ben ook nooit akkoord gegaan voor een bestelling.

Niet betalen!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MKBusiness

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MKBusiness nog niet in behandeling is genomen.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 11:25 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Alle klachten die gemeld zijn door robrecht