Klacht: Hotelkamerveiling laat mijn de toeristenbelasting betalen.

op 25 september 2016 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Had op doorreis een hotel nodig in Limburg en vond deze kamer bij
Hotelkamerveiling. Veilingprijs betaald en daarna kwam er nog een veld waarin de toeristenbelasting betaald moest worden. Vreemd, betaal je toch altijd in het hotel. Ik kwam niet verder en aangezien ik hotel wilde boeken dit maar betaald. Kon daarna hotel boeken en op reis. In hotel werd ik ook gevraagd de toeristenbelasting te betalen. Deelde mede, dat ik deze al betaald had en liet een kopie van de betaling zien. Vonden ze heel vreemd. Zouden ze navragen. Om geen problemen te maken dit betaald, maar vind dit niet correct. Het was niet veel, maar het gaat om het principe.
Dit gemeld bij Hotelkamerveiling en ze zijn nu al een maand aan het uitzoeken. Komen er niet uit of willen niet terugbetalen.
Zie trouwens helemaal geen leuke veilingen meer op Hotelkamerveiling, is echt niet boeiend meer. Veel hotels willen het niet meer. Kijk nu vaker op vakantieveiling en bij booking.com etc. Lukt daar ook om een leuk hotel te boeken tegen leuke prijs.
Zal benieuwen of ze er bij Hotelkamerveiling nog uitkomen en mij de
toeristenbelasting terug betalen.Lijkt mij niet moeilijk te checken. Ze hebben datum, referentienummer en bedrag??? Hoe moeilijk kan het zijn !!!!

Bedrag graag terug boeken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door andilly