Klacht: Hotel Katharinahof Eifel Duitsland dd 22-4 t/m 24-4-2016

op 20 mei 2016 over Voordeeluitjes.nl in de categorie Deal-Sites

Bij aankomst niemand achter de receptie.
Na ettelijke minuten gewacht te hebben, komt er iemand die buiten in de stoel ligt te hangen, naar binnen en zegt dat de receptie nog gesloten is.
Op onze vraag voor koffie of iets anders, zegt ie doodleuk dat de bar tot 18.30 gesloten is. (hele avond dicht gebleven trouwens).
Die bar was trouwens goor en stonk en hartstikke donker!!!
We hadden (jammer genoeg) 1x dinerbuffet erbij, wat niet werd bijgevuld.(dus wie te laat kwam, jammer).
was erg slecht, want de soep was erg slecht en de kok was met zn voorraad zout uitgegleden in de soep!! (iedereen klaagde)
De pudding stond tussen de warmhoudbakken.
Er stond een koffiemachine, maar die stond er denken wij als decoratie, want die deed het niet.
Het ontbijt was redelijk, maar hier geldt hetzelfde, dit werd niet aangevuld, dus wie te laat was ……!!!!
Tijdens het douchen, geen warm water, de kamer was een aanfluiting!
2 soorten vitrage die niet fatsoenlijk sloten en als je iets te hard trok van het plafond afkwamen om maar niet te spreken van de schimmelvlekken op het plafond en muren.
Om het gebouw geen verlichting en binnen ging de verlichting via een tijdschakelaar, dus na een paar tellen zat je in het donker.
Asbakken waren vol en bleven vol en zo kunnen we nog wel even door gaan.
Wat zo jammer is, dat deze klachten al langer bekend waren, wat wij te horen kregen van andere horecagelegenheden, waar de hotelgasten gingen eten en wat drinken.
De reden dat we zo laat reageren is dat we een klacht hadden ingediend bij klachten.nl, maar de hoteleigenaar wenste niet mee te werken.

Wij zijn tevreden als we het door ons betaalde bedrag of in ieder geval een gedeelte terug krijgen.
En wat heel belangrijk is, dat jullie dit hotel van jullie arrangement verwijderen.
Het is geen reclame voor jullie!!!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voordeeluitjes.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Fam Nicolasen