Klacht: Hotel de Elderchans Aardenburg

op 22 juli 2017 over Voordeeluitjes.nl in de categorie Deal-Sites

Hotel De Elderschans Aardenburg hygiëne, lawaai inspectie inval voedsel hygiëne plus zwartwerk , personeel kan geen Nederlands.

Beste Team voordeeluitjes,

Wij hebben gelogeerd in hotel De Elderschans in Aardenburg en zijn niet te spreken over de service.
Bij aankomst werd ons niets uitgelegd over de werking van het hotel en vergaten ze zelf ons badge voor kamer te geven. De kamer was een teleurstelling basic kamer open kast stof netten niet echt proper.
Het avondmaal kon men kiezen tussen mosselen ribbetjes of steak maar dit alles wat niet echt warm omdat het warm wordt gehouden door lampen. Volgende dag identiek eten bij de lunch. Het personeel kon geen Nederlands aangezien het allemaal mensen van andere oregiene waren. Woensdag Morgend is de voedsel inspectie binnen gevallen en inspectie controle op zwart werk er werd geroepen en getierd door de baas en heel het hotel was chaos. Overal waren er ondervragingen de lunch kon later starten en er is geen enkel woord van uitleg of excuses gekomen .
Aangezien wij beiden getransplanteerd zijn en een laag imuun systeem hebben was het eten ons gevaarlijk niet warm en doorbakken voedsel. Ik hoop dat wij hier niets aan overhouden. Ik ga dit hotel aan niemand aanbevelen. Omdat ik van een uitkering leef en dit mijn enige vakantie was vind ik het erg dat ik mijn geld hieraan besteed heb had liever iets anders mee gedaan

Teleurstellende groeten
Veronique Jacob
Bijlstraat 9/205
9120 Beveren
België

4 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Voordeeluitjes.nl over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacob Veronique