Klacht: Hotel boeking

op 28 augustus 2017 over Hotelkamerveiling.nl in de categorie Vakantie Veilingen

Hallo hotelkamerveiling
Wij hadden bij jullie een hotel kamer geboekt voor twee dagen het hotel heet hostelerie maasduinen in velden.
Had deze kamer gereserveerd voor maandag 21tot 23 augustus
En kwamen daar aan.was daar zo vies overal spinnenwebben strond op de wc muur er was niet schoongemaakt vieze bedden vieze grond. Geen tv dit was echt niet niet normaal meer.. Ben met vriend en kleinzoon gelijk vertrokken sta je dan voor je verjaardag van je vriend zo erg.. De eigenaar deed er laconiek over toen ie zei dat dit niet normaal was.. Hij zei dat betreurt mij. Maar een goede terug reis.. Maar hadden een peuter bij ons en hadden beloofd naar sprookjesbos te gaan de andere dag dus moesten wel een ander hotel opzoeken.. Maar er was heel weinig te vinden overal volgeboekt.. Hebben gelukkig nog wat kunnen vinden.. Ik zou hier graag een reactie van jullie op willen krijgen met vriendelijke groet mevrouw verhoeve Brielle

Dat zou ik niet weten misschien me centjes terug?

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Hotelkamerveiling.nl

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotelkamerveiling.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Koikarpers