Klacht: Horloge wordt niet teruggenomen.

op 27 juni 2016 over Made4Golf in de categorie Juweliers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Golfhorloge gekocht voor € 189,05 bij Made4Golf. Wanneer ontvangen moet je via andere site horloge aanmelden en waar nodig updaten. Horloge aanmelden en account aanmaken ging perfect, maar updaten werkte niet. Leverancier Aart de With gebeld. Was enthousiaste man. Geen probleem. Ik ga software man bellen en schrijven in de States, komt goed. Ff geduld. Week gewacht, twee weken, ik weer gebeld, samen weer van alles geprobeerd, maar updaten werkte niet. Moest weer geduld hebben. Ik weer meer dan een week wachten. Toen kreeg ik een hele technische waslijst wat ik,allemaal moest doen om de zaak te resetten. Dat ging mij te ver. Niet geaccepteerd, en horloge aangetekend teruggestuurd. Kreeg vandaag, 10 dagen later, het horloge weer terug met de mededeling dat hij dit niet accepteerd, daar het horloge niet binnen 2 weken is teruggestuurd!!!!!! Daar zakt je broek dus vanaf. Horloge werkt nog steeds niet naar behoren, maar meneer werkt niet mee.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik horloge terug kan sturen en mijn geld terug.

Alle klachten die gemeld zijn door TomGolf